PAPIERY FIRMOWE

Czym jest papier firmowy?

Papier firmowy to chyba jeden z tych produktów, bez których żadna profesjonalna firma obyć się nie może. Dobrze wykonana papeteria to coś wręcz niezbędnego w tworzeniu pozytywnych relacji z kontrahentami. W znaczny sposób wpływa na prestiż i odbiór promowanej marki. Trudno przecenić znaczenie tego wydawałoby się drobnego elementu. Jeśli papier firmowy jest unikalny
i elegancki to potrafi zdziałać prawdziwe cuda w relacjach z innymi. Tworząc papeterię oczywiście należy się kierować również praktyczną stroną zagadnienia i unikać przesady. Papier firmowy to coś co powinno wywierać pozytywne reakcje ze strony odbiorcy, dlatego poza szlachetny
i schludnym wyglądem należy unikać przesady, nachalności i wyniosłości, co wzbudza często niechęć i inne negatywne odczucia. Ładna, miła dla oka kolorystyka ze skromnością to podstawa tego produktu. Gdy połączymy to z dobrym gatunek materiałem to możemy osiągnąć znacznie więcej niż stosując w naszej korespondencji zwykły papier do drukarki biurowej.

 

Formaty papieru firmowego.

Papiery firmowe wykonywane są najczęściej w formacie A4. Znacznie rzadziej w innych wielkościach. Jest to spowodowane praktycznymi względami jego stosowania. Format A4 jest podstawowym we wszelkiej korespondencji między firmowe i urzędowej. Wszystkie biurowe urządzenia drukujące, czy też organizery i skoroszyty stosują ten format, dlatego unikanie tego standardu nie jest zalecane.

 

Materiał do druku papierów firmowych.

Do wykonania papierów firmowych stosuje się najczęściej papier offsetowy lub offsetowy gładzony (satynowany) o gramaturze 90 - 100g. Raczej stosowanie papieru kredowego błyszczącego
czy matowego nie jest polecane, gdyż niektóre urządzenia biurowe nie najlepiej radzą sobie
z tego typu materiałem. Tusz na papierze kredowym się niestety często rozmazuje co potrafi popsuć elegancji wygląd dokumentów i korespondencji
.

 

Kolorystyka i uszlachetnianie wydruku.

Jak wiele materiałów biurowych nadruk na papierach firmowych jest pełnokolorowy lub jedno,
czy też dwubarwny. Podobnie jak w przypadku kopert nie spotyka się uszlachetnień w stylu foliowania, złocenia, czy też lakieru UV, z uwagi na niepraktyczność tego typu zabiegów
.

 

Jak zamówić u nas papier firmowy?

Każdorazowo przygotowujemy wycenę indywidualną na konkretnie przesłane do nas zapytanie. Aby otrzymać informację cenową należy przesłać na adres poczta@promo24.com.pl  specyfikację zawierającą:

- Format papieru (najczęściej A4 - w innym przypadku należy podać wymiar w milimetrach)
- Grubość i rodzaj papieru (najczęściej 90g lub grubszy)
- Nakład
- Kolorystyka nadruku (jednokolorowy, dwukolorowy, czy pełnokolorowy)

Prosimy również o przesłanie danych kontaktowych. Niekiedy, aby wykonać poprawną wycenę uprzednio jesteśmy zmuszeni skontaktować się z Klientem i doprecyzować przesłane zapytanie.

Wraz ze specyfikacją można też do nas przesłać projekt ulotki w formacie pdftiff lub jpg
Dzięki temu możemy przy okazji sprawdzić, czy projekt pod kątem podstawowych parametrów technicznych i elektronicznych spełnia wymogi poligraficzne.